inmymouth.blogg.se (whats in my pussy today)

Första offret. jävla cp

Om man ska summera pussybloggen snabbt handlar det om perversa tendenser, att göra smoothies och att fota sig själv när man har hatt och fula klänningar.

Jag kan gå igenom punkterna en för en då dom konstigt nog skiljer sig ganska mycket.
VARFÖR handlar det så mycket om sex!? Kan det vara så att sensationen av att förlora oskulden nyligen har väckt någon sorts besatthet? För något handlar det ju om. Antingen så är hon väll extremt öppen och ärlig om ALLT och har inga hämningar, eller så är hon helt sonika dum i huvudet. Bara namnet kanske borde varnat mig för detta då inmymouth.com är en porrsida, och designen påminner STARKT om neonskyltarna i red light district, och att alla bilder skymtar en nipple, men vafan bloggar ska inte handla om att man tycker om att bli tagen bakifrån. SKÄMS!

Sen smoothies. Alla jävla småflickor som bloggar måste tydligen skriva om att just DOM vet hur eller vart man köper den godaste latten/smoothien. INGEN BRYR sig, jag vet hur man gör en smoothie och jag VET att det är jättenyttigt blablabla. Onödig information vill jag helst slippa.

Och sist men fan inte minst klädvalen. Pia bor mig veteligen i typ vallentuna. Men klär sig i hatt och annat "indie" mode. Det här säger ajg till alla, om du INTE bor i Hornstull får du inte klä dig indie, elelr ens liknande indie. Det finns inte och du har ingen rätt till det, det ser bara larvigt ut!

Jaja, nus ka ja sluta. Hoppas ni håller med mig!

dagens låt; The Clash – This Is Radio Clash

Kommentarer
Postat av: Pia

hahhaha! Du är för söt gubben! Att ta min blogg först :)

<3

2009-11-19 @ 20:57:50
URL: http://inmymouth.blogg.se/
Postat av: munknulla

amen jag kunde ju inte hitta någon annan! glad you like it

2009-11-19 @ 22:24:21
Postat av: hörru

Så jävla rätt, +10 poäng

2009-11-21 @ 00:59:21
Postat av: Anonym

"Men till skillnad från den stora majoriteten av bloggar ska INTE den här handla om att dricka latte och köpa fula kläder på HM och tro att man fyndar"



"Det här säger ajg till alla, om du INTE bor i Hornstull får du inte klä dig indie, elelr ens liknande indie. "



Facepalm

2009-11-21 @ 12:44:42
Postat av: Beccs

Hahahaha



Bara Hornstull får man klä sig indie? Ehm, visst. Indie står för independent, det är egentligen "jag klär mig hur fan jag vill", och man klär sig inte bara hur man själv vill där.



Sedan, som en kompis till kära inmymouth Pia, kan jag också säga att hon inte klär sig efter din defnition av indie är, hon klär sig jävligt bra faktiskt, men inte indie.



Men, rolig, precis som Pia säger själv. Komplimang är det nog, om något ;)



Hoppas det går bra för din blogg. Men det verkar inte bli mycket updateringar här, va? ;)

2009-11-22 @ 20:18:32
URL: http://muffinstack.blogg.se/
Postat av: munknulla crew

@Beccs



Jag vet mycket väl vad indie är står för och dom flesta skepnader och former detta "independent" tänk formar sig i. Det sorgliga är att bara för att indie en gång betydde antites till mainstream, betyder det ju inte det alls längre för nu är det mainstream eftersom det är "modet", det är "trenden" och väldigt accepterat. The medicine has become the disease. OT så hatar jag allt med indie eftersom äckliga indiekids har våldtagit knivsöder och gjort det till trendsöder, och enligt mig förstört ovannämnda stadsdel.



Pia klär sig indie eftersom att hon stundtals bär hatt. Att bara hatt, dessutom som kvinna, är inte alls "mainstream". Då det är uppenbart att hon vill skapa distans mellan sig själv och en ouppdaterad ide om "mainstream", men lyckas inte då hon i själva verket ansluter sig till egentliga mainstreamen, indievågen. Detta är min definition av indie och alltså klär sig pia indie, utan någon som helst rätt eftersom att hon inte ens bor i hornstull (där indie startade).



Det har varit helg, därav inga uppdateringar. Jag tar itne alls detta seriöst och ser det mer som en kul grej. Nya inlägg kommer när dom kommer!



/munknulla crew

2009-11-22 @ 21:31:17
Postat av: Anonym

men vafan, det är pia som gjort bloggen själv för att få pr

vem annars skulle börja med en så liten blogg för att sen gå över på en av dom största

faaail

2009-11-23 @ 18:17:49
Postat av: Farsta Borg Massiv

Haha, schysst blogg mannen!

Keep munknulling!



2009-12-27 @ 13:03:38
Postat av: Farsta Borg Massiv

Haha, schysst blogg mannen!

Keep munknulling!

2009-12-27 @ 13:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0